محتوا نت محتوا نت .

محتوا نت

توليد محتوا و مزاياي آن

 

توليد محتوا چيزي است كه باعث مي شود رتب بندي وبسايت شما خيلي افزايش پيدا كند و بر بهينه سازي موتور جست و جو گر براي و بسايت شما تاثير به سزايي بگذارد. از اين رو بسياري از كارگزاران وبسايت ها بخش مهمي را به توليد محتوا اختصاص داده اند و با جذب بلاگر ها به دنبال گسترش وبلاگ ها خود هستند كه بتوانند عرض اندام بهتري در وب ماركتينگ داشته باشند.

مزاياي توليد محتوا

بزرگترين چالش افرادي كه بلاگر هستند محتواي مناسبي است كه با كسب و كار عجين باشد. انتخاب محتواي درست براي align بودن با طرز تفكر مخاطبان و مشتري هاي وبسايت به طرز عجيبي سخت و طاقت فرسا مي باشد.

اين متن به شرح راه حل پيشنهادي همين مشكل كي پردازد و اين موضوع كه چگونه شما مي توانيد با توليد يك محتواي درخور به افزايش بهينه سازي براي موتور جست و جو گر گوگل بپردازيد.

فكر واحد براي توليد محتوا 

چرا بايد از فكر واحد استفاده كنيد؟! چون اول بايد يك برنامه درست براي آن بچينيد تا بتوانيد در آينده آن را ادامه دهيد. موضوعات مقالات را تعيين كنيد و در Note هاي خود به ثبت برسانيد. بعد از آن نزديك ترين منظور به هدف خود را انتخاب نماييد.

استفاده از كليد واژه

كليدواژه ها از آنجايي كاربرد دارند كه مي توانيد از آن ها براي پمپ كردن وبسايت خود استفاده كنيد و در محتوا هاي مختلفي كه در وبسايتتان انتشار ميابد استفاده نماييد. فهرستي از كليدواژه ها را تهيه كنيد و براي هر كدام شروع به نوشتن يك سر فصل كنيد. ابزار هاي LSI انتخاب مناسبي براي پيدا كردن  كليدواژه ها هستند چرا كه از روي اطلاعات دولپ شده بر روي وب دسترسي هاي بزرگي را در اختيار شما قرار مي دهند.

TOOL هاي استفاده از كليد واژه ها را بيابيد

 

سواي از گوگل ادوردز وبسايت هاي زيادي هستند كه به شما كمك مي كنند كلمات خود را سختي سنجي نماييد و انتخاب درستي براي توسعه زير ساخت سئو خود داشته باضشيد. با اين حال ما همچنان بهترين پيشنهادمان به شما استفاده از ادوردز است.

انتخاب سرمقاله گيرا

شايد براي توجه به first impression مهم ترين عمل انتخاب سرمقاله مناسب است چرا كه اولين چيزي است كه يك مخاطب در برابر مقاله شما مي بيند. از استفاده از جملات عمومي مانند روش هاي چاق يا لاغر شدن جلوگيري كنيد و به سرغ سرمقاله هايي مانند آيا چاق شدن آسان است برويد. در سرمقاله خود از كليدواژه خود استفاده كنيد و اين ديليلي است بر روي تاكيد بر نظر مخاطب و همچنين سعي كنيد بر روي نوشتن سر مقاله دقت بالايي به خرج دهيد چرا كه مانند يك چاقوي دو لبه مي تواند عمل كند.

ببينيد رقبان شما چه كار كرده اند

پيش از آن كه توليد محتوا متني خود را شروع نماييد وب پيج هاي رقباي خود را مورد بررسي و آناليز انجام دهيد و تلاش كنيد تا كمي ها و كاستي هايي كه آن ها پوشش نداده اند را در نظر بگيريد و راه حلي براي آن ها در مقالات خود بيابيد. اگر موضوعي كه كار مي كنيد محتوا درست و كافي نيست مي تواند وجه مثبتي براي كسب و كار شما براي رشد در حوزه سئو آن باشد.

ببينيد مخاطبتان چه مي خواهد

كاربر شما از كجا آمده و به دنبال چه چيزي است؟ چند سال دارد؟ كجا زندگي مي كند؟ شما بايد با توجه به اين فاكتور ها به توسعه مقالاتي بپردازيد تا كاربر را راضي كند و از جست و جوي مجدد در داخل آن مقاله بپرهيزد. اگر آخرين كسي باشيد كه پس از سرچ هاي طولاني به نياز كاربر پاسخ مي دهد مي توانيد يك شماي كلي از موفقيت بزرگ كسب و كارتان متصور شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۵:۴۲ توسط:محتوا بادي موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :