محتوا نت محتوا نت .

محتوا نت

ايجاد محتوا

ايجاد محتوا

ايجاد محتوا تنها مسئوليت زمان بر براي بازارياداران محتواي امروزي است. هنگامي كه شما شكستن گردش كار روز به روز ما، ايجاد محتواي بزرگ مسئوليت اصلي ما است، و بهترين راه براي ما براي درگير شدن با مخاطبان ما و نفوذ درآمد است. هنوز به ذكر است كه چگونه ما كسب نگه داشتن ما است.

ايجاد محتوا چه چيزي است؟

ايجاد محتوا فرايند شناسايي يك موضوع جديد شما مي خواهيد براي نوشتن در مورد، تصميم گيري كه فرم شما مي خواهيد محتوا را، رسمي استراتژي خود را (كلمه كليدي و يا در غير اين صورت)، و سپس در واقع توليد آن است.

علاوه بر اين ، اكثر فرايندهاي ايجاد محتوا شامل دور كامل از ويرايش با ذينفعان ديگر قبل از محتوا آماده براي انتشار است.

از آنجا كه محتوا مي تواند اشكال بسياري را -- وبلاگ ، ويديو ، كتاب ، توييت ، اينفوگرافيك ، تبليغات ، به نام چند -- روند ايجاد محتوا ظريف است و نه هميشه به عنوان ساده به عنوان آن ممكن است به نظر مي رسد. اما انجام آن به خوبي مي تواند واقعا تاثير كسب و كار خود را. در واقع تحقيقات اخير ثابت مي كند كه ايجاد محتواي آموزشي با كيفيت باعث مي شود مشتريان درصد بيشتر از كسب و كار شما خريد كنند.

ايجاد محتواي بزرگ با يك فرايند به خوبي تثبيت شده شروع مي شود. ما شما را از طريق فرايند ايجاد محتوا از ابتدا تا پايان راه رفتن، و نشان مي دهد كه چگونه ايجاد محتواي بزرگ مي تواند مخاطبان و مشتريان خود را در پيدا كردن راه حل ها و پاسخ به مشكلات خود كمك كند. پس از كجا شروع كنيم؟

 

ايده دار كردن

ايده هاي محتوا مي توانند از مكان هاي مختلفي، هم از درون تيم محتوايي شما، هم از مشتريان تان، از ديگر ذينفعان شركت شما، از داده هاي جديد، يا از چيزي كه الهام بخش شماست، بيايد. و بسته به هدف قطعه محتوا، تصميم گيري در مورد زاويه درست شما بايد در يك موضوع خاص را مي تواند چالش برانگيز ثابت كند.

به عنوان مثال، اگر شما وظيفه ايجاد محتوايي را داريد كه ويژگي محصول جديدي را برجسته مي كند، ممكن است ايده پايه اي از آنچه براي توليد نياز داريد داشته باشد. اما اگر وظيفه شما گسترده تر است، به عنوان مثال، نوشتن يك قطعه از محتواي مرحله اوليه است كه ترافيك ارگانيك را به وب سايت شما درايو ،سپس شما ممكن است نياز به بررسي روش هاي ديگر از آينده با ايده هاي محتوا. در اينجا چند روش ما مي دانيم كمك خواهد كرد كه آب ميوه هاي خلاق خود را جريان، و كمك به شما پيدا كردن رويكردهاي نوآورانه و موثر به قطعات بالقوه از محتوا.

چگونه براي توليد ايده هاي محتوا

  • يافتن فرصت ها از طريق تحقيقات كلمه كليدي. تحقيقات كلمه كليدي يك راه فوق العاده براي كشف چگونه مخاطبان خود را در حال صحبت كردن در مورد يك موضوع است. علاوه بر اين، تحقيقات كلمات كليدي مي تواند به شما كمك كند تا فرصت هاي جديدي را براي محتوايي كه ممكن است به خودتان در نظر گرفته نشده باشد، كشف كنيد.
  • درخواست بازخورد مشتري. درخواست از مشتريان خود ممكن است مانند يك راه ساده براي به دست آوردن يك ايده به نظر مي رسد، اما اغلب سوالات بي پاسخ آنها در مورد محصول خود و يا فضاي خود را كه شما مي توانيد پاسخ وجود دارد. ايجاد محتوا در اطراف آن سوالات تاثير مستقيم و معني داري بر مشتريان موجود شما خواهد داشت.
  • خودتان را در كفش مخاطبان خود قرار دهيد. به عنوان يك بازاري فروش، اولين مسئوليت شما اين است كه مشتري بنابراين، هنگامي كه شما به دنبال ايده هاي جديد، فكر مي كنم در مورد آنچه مشتري شما ممكن است جذاب، جالب و يا مفيد پيدا كنيد. سپس كشف چگونه آن ايده ها مي تواند با استراتژي محتواي خود را كار مي كنند. شما مي توانيد سايت هايي مانند تا بفهميد مردم در زمينه هاي تخصص خود چه موضوعاتي را مي پرسند.
  • طوفان فكري با گروه هاي بزرگتر در org شما. دانش گسترده سازمان شما يك ابزار قدرتمند براي استفاده در هنگام آينده با ايده هاي محتواي جديد است. به عنوان مثال، تيم پشتيباني مشتري شما بينش زيادي نسبت به مشكلات روز به روز مشتريان شما دارد. تيم فروش شما داراي ثروت از دانش در مورد كه راه حل هاي مشتريان بالقوه از شما نياز دارند و يا مي خواهيد براي شنيدن بيشتر در مورد. بهره برداري از گروه هاي ديگر در ارگان شما به شناسايي ايده هاي محتوايي كه با نيازهاي مشتريان شما
  • بررسي كنيد كه رقابت شما در مورد چه چيزي مي نويسد. به عنوان يك خالق محتوا، شما هميشه بايد از موضوعاتي كه رقباي نام برده و بي نام خود در فضاي خود در مورد آن مي نويسند آگاه باشيد. درك نحوه نزديك شدن رقباي شما به يك موضوع به شما كمك خواهد كرد تا صداي، رويكرد و محتواي برند خود را از آنها متفاوت كنيد، شكاف هاي استراتژي محتوايي خود را شناسايي كنيد و به محتواي خود در روند فروش ايستادگي كنيد.

هنگامي كه شما مرحله ايده نويسي را به پايان رسانده و مي دانيد كه مي خواهيد در مورد كدام موضوع بنويسيد، گام بعدي اين است كه برنامه ريزي كنيد و آنچه را كه مي خواهيد ايجاد كنيد طرح ريزي كنيد و طرح ريزي كنيد.

برنامه ريزي

اولين گام در برنامه ريزي قطعه محتواي خود اين است كه تصميم بگيريد چه فرمي را مي خواهيد. برخي از ايده ها قوي تر خواهد بود اگر آنها از نظر بصري نشان داده مي شود، و مي تواند اينفوگرافيك يا ويديو حكم. قطعات ديگر از محتوا ممكن است به بهترين وجه براي متن ساده مناسب است. براي آن ها، يك وبلاگ، مقاله، يا كتاب الكترونيكي ممكن است بهترين فرم باشد.

شما مي توانيد بينش زيادي با بررسي اينكه كدام نوع محتوا در حال حاضر در اطراف موضوع شما ايجاد شده است به دست آوريد. به عنوان مثال، ايده موضوع (يا كلمه كليدي) خود را در گوگل تايپ كنيد و ببينيد كه چه نوع محتوايي در صفحه اول پيش مي آيد. ويديو هست؟ آيا URLs به اينفوگرافيك ها پيوند مي دهند؟ آيا تصاوير در SERP ظاهر مي شوند؟ دانستن اينكه كدام نوع محتوا در حال حاضر در اطراف موضوع شما وجود دارد بايد به اطلاع رساني تصميم خود را در مورد چه محتوايي كمك كننده است.

علاوه بر اين ، در طول مراحل برنامه ريزي شما مي خواهيد مطمئن شويد كه شما در حال انجام تحقيقات كلمه كليدي موضوع خود را. هنگامي كه توليد محتوا وب شما نياز به انتخاب يك كلمه كليدي به هدف به طوري كه شما مي توانيد كلمه كليدي مناسب را به محتواي خود را به عنوان شما مي نويسيد ادغام, نه پس از واقعيت.

براي همه توصيه هاي ما در مورد چگونگي نزديك شدن به جستجوگرها در هنگام ايجاد محتوا، اتمام كتاب ما: جستجوگرها

گام بعدي اين است كه در مقياس پروژه محتوايي خود تصميم بگيريد. اگر ايده محتواي شما خاص و محدود است، شما فقط ممكن است نياز به يك وبلاگ، ويديو، و يا مقاله به درستي آدرس موضوع.

اما اگر شما در حال نزديك شدن به يك موضوع بزرگ، به خصوص چيزي مركزي براي گزاره ارزش كسب و كار خود و يا حوزه تخصص، شما ممكن است نياز به ايجاد قطعات متعددي از محتوا در اطراف اين يك ايده است. سازندگان محتواي موفق دقيقا تصميم خواهند گرفت كه پروژه به پايان رسيد خود را مانند قبل از آنها حتي شروع به نوشتن و يا ايجاد به نظر مي رسد.

در اينجا چند سوال ديگر توصيه مي كنيم از خودتان در طول مرحله برنامه ريزي بپرسيد:

  • من با اين تكه محتوا چه شخصيتي را هدف قرار ميدهم؟
  • اين تكه محتوا با چه مرحله اي از سفر خريدار صحبت خواهد كرد؟
  • چقدر زمان و پول مي توانم براي ايجاد اين تكه محتوا سرمايه گذاري كنم؟
  • چه كمك هاي اضافي و يا منابع من نياز دارم (يك طراح براي ايجاد اينفوگرافيك، يك تهيه كننده ويدئو براي فيلم برداري از يك فيلمنامه، و غيره) براي اجراي چشم انداز من؟
  • آيا محتوايي كه من به موقع ايجاد مي كنم؟ يا اين تكه محتوا هميشه سبز است؟
  • چگونه اين قطعه از محتوا را به طرح بزرگ تر از استراتژي محتواي من جا?
  • اين محتوا به كدام مخاطبان يا گروه هاي مشتريان كمك خواهد كرد؟
  • چه كسي در سازمان من اين قطعه از محتوا كمك خواهد كرد؟

پس از اينكه برنامه خود را در جاي خود داشتي، مي توانيد شروع به ايجاد محتواي خود كنيد.

ايجاد

آه، بالاخره وقتشه كه مطالبت رو خلق كني. اين قسمت شما در حال حاضر حرفه اي در. استفاده از برنامه هاي شما ساخته شده و ايده شما انجام داده ام براي توليد يك محصول پديده به پايان رسيد.

اگر شما راه اندازي مراحل 1 و 2 به طور موثر، شما بايد همه چيز شما نياز به ايجاد محتواي شگفت انگيز داشته باشد.

اما همانطور كه مي نويسيد، فيلم، طراحي يا توليد مي كنيد، به خاطر داشته باشيد كه خلق محتوا يك فرايند زنده و تنفسي است. اگر متوجه چيزي اشتباه است با زاويه شما تصميم به گرفتن و يا فرمت محتوا شما در تصميم گرفت، نمي ترسد به يك گام به عقب. اين فرايند بايد سيال باشد، و ممكن است نياز به تنظيم داشته باشد چرا كه شما اطلاعات جديدي در مورد مشتريان و مخاطبان خود به دست مي آوريد.

بعدش چي؟

هنگامي كه انتشار روز در نهايت مي رسد و شما محتواي خود را به جهان گسترده، گسترده منتشر شده، يك نفس عميق طولاني است. اما فراموش نكنيد كه سفر ايجاد محتوا، از ايده ايده تا انتشار، در حال انجام است. يك استراتژي محتواي خوب داري يك فرايند ايجاد جامد در محل، و همچنين يك طرح ارتقاء براي هر دو قبل و پس از انتشار است. كار شما به عنوان يك استراتژيت كه هر قطعه اي از محتوا را در طول سفر كامل خود ببينيد. بنابراين اجازه ندهيد كه فرايند ايجاد منحرف از توزيع پس از انتشار و استراتژي خود را - كه به همان اندازه مهم است.

 

و مثل هميشه از موفقيت ها و اشتباهاتتان درس بگيريد. هر تكه محتوايي كه ايجاد مي كنيد يك آزمايش است. از طريق نظارت عملكرد آن، شما قادر خواهيد بود براي گفتن آنچه كار مي كند براي شما و سازمان خود را. استفاده از آن دانش براي اطلاع رساني تلاش هاي خود را هنگامي كه شما شروع به فرايند ايجاد جديد براي قطعه بعدي خود را از محتواي.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۱۳ توسط:محتوا بادي موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :